Saturday, May 19, 2012

දිවිනසා ගැනීම


ඕනෑම මොහොතක මට පිටව යා හැක
ඕනෑම දෙසකට, කැමති අන්තයකට
දිලෙන තරු කැටයක්ව ගගනත
ගුරුත්වයෙන් වුව මිදී යා හැක
 
එහෙත් කිම පිටවන්න කාරණ?
පැමිණියෙද මා නොදැනමය මෙහි
බැවින් මා කල් දමමි පිටවුම
හැකිය තව සඳ එළිය විඳුමට
අවැසි මය තරු දෙස බලන්නට

කාලයේ කුළු අතර සරමින්
තුරු ලතා වන වදුළු දකිමින්
සියුම් හසරැල්, වේදනා නෙක
පිරුණු මිනිසුන් මුහුණු දකිනෙමි

සැම විටම පිරිපත නොඑනු ඇත
එහි ඉමෙහි සතුටද රැඳෙනු ඇත
දුක් කටොළු කෙළවරක හමුවන
අභිමනින් අප හද නැගෙනු ඇත

පිට නොවෙමි මම නිසි දිනට පෙර
යළි නැගී සටනට හැරෙන්නෙමි
දිවිය පෙරටම යන්න ඉඩහැර
මා අවැසි මග සදාගන්නෙමි

මගේ පිවිසුම මා නොසැදු මුත්
මා එවූ යම් අයෙකු වනු ඇත
ඔවුනතින් මා වෙතට යොමු කළ
මටම නියමිත පියවරක් ඇත

පියවරට පෙර යන්න නොසිතමි
මගේ පිටවුම අදයි නොහඟිමි

වඩා වටනේය විමසුම
කුමක්දැයි මේ සැමට විසඳුම
අගනේය ඉටුකෙරුම යුතුකම
හිස නොබා අභියසෙහි පැරදුම

කවුරුමුත් කවදාක දිනයෙක
කොහේ හෝ කළ කුමක් වූයෙන්
පෙරදිනක මම යන්න සැදුයෙමි
යමෙක් මට කී කවරකුද හෝ
මගේ පියවර දකිනු රිසියෙන්
හිඳින බව, මම නොගොස් නවතිමි!!

සෙවණැල්ල: අබ්දුල් වහාබ් - Suicide

No comments:

Post a Comment